vineri, 12 august 2011

noi...




...goi pierduti in roua diminetii, plutind inafara timpului ratacim unul pe trupul celuilalt.
o lume nebuna,o zi impreuna, o usa deschisa ...
noi goi intr-o zi de-npreuna...
...goi de cunoscut pasind in misterul fiecaruia, ne cucerim centimetru cu centimetru tot ce e noi.
o zi impreuna, o usa deschisa, o lume nebuna.
noi goi  intr-o zi de-npreuna...
...goi de maine-n infinit, azi sarut spre nesfarsit, pierduti in noi.
o usa deschisa, o lume nebuna, o zi impreuna...
noi goi...



8 comentarii:

  1. Dar usa nu se mai deschide,
    Speranta mea se pierde
    Iar gandul meu se duce,
    Catre somnul dulce.

    Si astfel, nopti intregi
    Am suspinat de dorul tau
    Si as fi vrut sa devenim
    Doua stele: TU si EU!

    [inspiratie de moment]

    RăspundețiȘtergere
  2. Crazy, cand ai curajul sa pui ceva si la tine pe blog?
    pentru ca ai ce, din cate vad

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...complicat..nush de ce dar am o anume teama de a face public ce simt...ce gandesc ... mi`e teama ca mi se tocesc degetele la cate as avea de scris, ca as ramane fara pix, ca ar putea sa rada cineva de starea si de gandurile mele ... e ciudat! :(

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am facut acest blog pentru tine, pentru mine sau pentru cei interesati, l-am facut pentru lumea mea fara EL.
    tu... poti rade, plange, trai cu mine prin acest ''sunet al tacerii'' dar fii sigur ca din toate acestea eu traiesc nu tu.
    degetele nu se vor toci daca nu le lasi, pixul in continuare va scrie doar noi ne stingem ca si un soare cand apune in apele marii...

    RăspundețiȘtergere