duminică, 16 octombrie 2011

azi eu, maine cenusa

Intr-o zi cand voi putea cuprinde muntii si voi fi si peste mare, cand voi urmari soarele fara sa mai fie noapte si voi urmari si luna fara sa mai fie zi...
Intr-o zi cand voi putea dansa cu fluturii si voi ajunge la nori patrunsa in valsul vantului inconjurata de petalele florilor cu parfum de infinit, voi privi de sus oceanul si mi se va parea cat o lacrima de dor...
Intr-o zi cand ploaia imi va spala pacatele dragostei purtandu-ma in adancul pamantului pentru cel mai mare intuneric ca apoi sa fiu roua diminetii acolo unde doar raze de soare ajung.
Intr-o zi cand doar catifeaua trandafirilor iti va mai aminti sarutul meu,cand doar vantul va mai sti mangaierea mea, cand doar umbre si iluzii te vor mai imbratisa,cand doar sufletul vei mai putea sa mi-l tii in palme...
Totul va fi atunci cand carnea aceasta, ce se tine acum asa strans de viata, va deveni cenusa...
Acum, unde ti-e pasul?
Eu sunt aici!
Te astept cu dragostea si-o carte!

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "ne pierdem gandurile in zile...sperantele in ploaie...iar amintitrile in simple randuri ce prea putini dintre noi stiu sa le inteleaga...si totusi,sufletul ne ramane la fel de inchis si gol...lipsit de iubire...dar daca nu ar fi asa,am mai putea sa asezam diamante pe hartie..?"

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu regreta nimic din ce ai trait si nu schimba nimic,altfel te vei schimba si pe tine.Si Phollycik fa o vizita pe blogul meu sa vezi ca si iubind se pot pune diamante pe hartie,inca in forma de poezie.Bafta...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ phollycik,
    ne pierdem si ne inaltam in maretele simtiri ale dragostei... cu "sperantele in ploaie" valsam prin viata insetati de iubire...
    hmmm... simple randuri, diamante pe hartie!
    da...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Teddy
    nu regret nimic, ce nu ma omoara ma face mai puternica, nu? nu vreau sa schimb nimic si nu vreau sa fiu altfel...imi cant elogiul dragostei si zambesc printre lacrimi!
    ce poate fi mai inaltator decat iubirea?

    RăspundețiȘtergere