miercuri, 29 iunie 2011

vocea ta... fericire


-Ce faci?
-Ai ajuns?
-Da!
     Am toate motivele sa indepartez toate gandurile care te indepartau de mine cu toate ca nu stiu daca te voi vedea.Ce bine... ce bine ca esti mai aproape.Sufletul meu traieste acum fericire, trupul vibreaza la sunetul vocii tale fierbinti.Oare vei veni?Oare nu am asteptat destul?
    Au fost doua ore in care mi-ai spus cat de mult vrei sa treci peste toate sa poti veni sa ma vezi.Daca nu vei veni?Dar... daca vei veni, oare cum va fi?Maine...  maine voi sti daca vei ajunge sau nu, daca te voi vedea sau nu.Cata emotie ma cuprinde! Pfff... de ce este dragostea atat de puternica chiar daca nu te-am vazut niciodata, nu ti-am mangaiat chipul niciodata,nu ti-am simtit sarutul si imbratisarea.Cuvintele... atat de puternice, vocea... atat de iubitoare, fotografiile... atat de aproape si prin tot ce ne da stiinta sa traim o dragoste atat de profunda... e asa frumos la tine in suflet! Visam si respiram aceeasi intalnire de atata vreme, atat de aproape acum si timpul a uitat sa se scurga in maine! Astept si traiesc fiecare clipa gandindu-ma cum iti voi cuprinde chipul in palme, te voi imbratisa cu dragoste si te voi saruta cu sete! Adorm cu gandul la tine, adormi si tu oglindit in  
visul meu, ce bine te simti aici.
    Pieduta printre cearsafuri, mangaiata de soare ma trezesc. Putin rusinata de razele sale fierbinti  apuc rochita grabita sa imbrac goliciunea.Timpul... oare cat e ceasul, imediat ar trebui sa ajungi.Telefonul arata ora 7.13 ceasul arata ora 7.13 nu este posibil, abia la ora 4 cred ca am adormit. Mai bine deschid televizorul sa vad ora exacta, poate... poate s-a intamplat ceva si s-au defectat toate.Da... este ora 7.12 la televizor! Dimineata in toata puterea cuvantului.El imi spunea odata ca dimineata poate fi oricand, oricat as incerca sa dorm nu reusesc acum. Cafeaua amara si pachetul rosu de dunhil sunt aici, am tot timpul grija sa imi fie tigara aproape,el uraste atat de mult acest viciu incat a renuntat sa fie in locurile publice pentru ca se fumeaza si mai mult, a fost la mars impotriva fumatului.
    Emotia ma cuprinde acum si mai puternic, nu pot sa ma gandesc la altceva decat ca azi este posibil sa il vad.Cum va mai trece si azi fara tine cand timpul a uitat sa se scurga...

6 comentarii:

  1. Pff nu stiu ce sa zic..nu-mi gasesc cuvintele...frumos,frumos...asa se intampla cand iubesti (:

    RăspundețiȘtergere
  2. da... iubesti si nici macar nu iti dai seama, pana cand intr-o zi iubirea incepe sa doara, durere care te tine indragostit, e o durere frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat:)..un fel de "durere care nu doare"...

    RăspundețiȘtergere
  4. Incredere si speranta!
    Lucruri firesti sau stranii,
    Curiozitati sau epifanii!
    Deziluzie sau victorie,
    Mergi mai departe la nevoie!


    Ma voi regasi mereu in inima ta,
    Indiferent de ce loc voi ocupa…
    Iar atunci cand poate tu nu vei mai sti,
    Ce drum sa alegi cu tine eu voi fi!


    Si cu bine si cu greu
    Anii trec... dar... te voi avea pe tine mereu!

    [cv de genu... ]

    am crezut ca sa potriveste cadrului descris de tine

    RăspundețiȘtergere
  5. woowwww....
    multumesc mult, foarte frumos cum scrii tu

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ai pentru ce sa`mi multumesti ...

    am descoperit la tine o latura feminina pe care n`am "vazut`o" la altcineva ... este un sentiment ciudat .. poate din curiozitatea mea se nasc astfel de lucruri ..

    ma bucur ca ti`am adus un zambet pe chip

    RăspundețiȘtergere