luni, 27 iunie 2011

farama de fericire


  In clipa urmatoare i-au telefonul in mana, rog Universul sa fie un mesaj de la el. O stare de fericire ma cuprinde, farame de neliniste se strecoara in mine. Trebuie sa citesc mesajul, trebuie sa imi adun puterile sa vad ce imi spune, sper in continuare sa fie un mesaj de la el. Acum... sa imi fi scris acum? Nu a mai dat un semn de viata de sase zile. Inchid ochii... trag aer in piept.Imi vin in minte cuvintele lui Woody Allen Viitorul ma intereseaza foarte mult: e locul unde am de gand sa imi petrec urmatorii ani din viata. 
  Cu sau fara tine stiu sigur ca voi merge mai departe.Sufletul? Nu cred ca stii cat de confortabil te-ai asezat in sufletul meu.Nu cred ca stii ce putere ai asupra viitorului.Da! Sunt constienta ca nu ne vom trai vietile impreuna dar, este vorba despre aceasta intalnire cu putere imensa.
 Da, mesajul! Este de la EL ! 
   Cat de bine ma simt, orice ar scrie stiu ca este un mesaj de la El! Cata fericire, Immanuel Kant spune ca Fericirea este starea unei fiinte rationale in lume,careia, in intregul existentei ei, totul ii merge dupa dorinta si vointa, si se bazeaza de pe acordul naturii cu intregul ei scop, precum si principiul esential de determinare a vointei ei. Oare cate definitii ale fericirii exista? Azi pe Pamant sunt aproape sapte miliarde de oameni (6,973,827,125 si este in crestere) fericirea se poate defini in aproape sapte miliarde de feluri pentru aproximativ sapte miliarde de motive.Eu sunt fericita acum pentru un mesaj de la el .
  Are o decalare de 12 ore...  eu, cu siguranta nu mai stiu scrie acum. Sunt intr-o stare euforica.Poate as putea sa vorbesc.Cu vocea incarcata de emotie, cu sufletul plin de fericire astept un alo, de la celalalt capat al misteriosului prezent.
El: -Alo!
Eu:-Buna! Sunt eu!
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu