luni, 18 noiembrie 2013

lumea noastra, in ochii mei...


Cu tine alaturi, am construit un munte, nimeni nu ne gaseasea... Eram noi, intr-o casa si sa avem si un lac. Da, iubitule... aveam si un lac, fara barci... Doar noi... un lac si-un munte... In urma noastra au crescut brazi si cand ne-am iubit peste tot, langa munte am construit o vale... peste care am trecut.     Pe celalalt mal prin valsul iubirii noastre pasii au lasa in urma numai flori... da iubitule, am construit si o campie...
Ne imbata
parfumul lor si betia dragostei noastre...

Apoi ne plimbam de mana in tacerea dragostei si pasii in nisip urmele ne lasa, caci noi construim un desert acum iubitule... Dar marea, marea iubitule.... ea povesteste mereu cu vantul despre dragostrea noastra... marea iubitule, am construit si o mare... ea, se va varsa mereu in oceanul de lacrimi ce l-am construit deja de dorul tau... iubitule... Impreuna am construit o lume a noastra in care traim doi... decat noi, iubitule... E minunata... doar ca acum,pierduti in desert ne tinem de mana si ne simtim singuri...
Oare de ce nu ne-am construit si barci pe lac, busole in padure, pe vai.... sa fi pus noi si cate o cale... Campiile sa aiba drumuri de dus si de n-apoi caci in desert nu e decat un drum spre mare... iar marea ne ineaca in ocean pe amandoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu