vineri, 16 septembrie 2011

gand de noi in gand de tine

Tu esti si tot ce sunt este...





prin tine. Esti atat de departe... mereu te chem sa vii. Tu vii, iubirea mi-o soptesti prin versuri eu le primesc ca pergament, ca o comoara. Iubirea ta... e vis gasit adevarat. Atunci te-adun din clipele de noi, de tine le retraiesc si te traiesc adevarat.Sa nu ma lasi cand tot ce sunt ti-am dat.
Timpul? Daca ar fi fost... daca ar mai fi? Stiu ca a fost si o sa fie atat cat stelele vor fi sa ne sopteasca sa duca si sa aduca ganduri la noi pentru amandoi, la tine cand e zi la mine cand e noapte.
Viata, cata mai am a mea si-a ta sa fie, alta de-o sa mai am as vrea sa o traiesc cu tine... si daca nu o voi trai pe urma ta, unde e urma ta voi sti de fiecare data, ai lasat si ai luat putin din mine, si-un gand soptit spre dimineata venit-a lacrima de dor in palma mea.

4 comentarii:

  1. A luat doar putin?
    eu cred ca a luat o buna parte din tine . . .
    Oricum frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...scrii frumos si pui cuvintele atat de bine incat pare totul desprins dintr-o poveste

    RăspundețiȘtergere
  3. da , a luat totul si asta este cel mai frumos...

    RăspundețiȘtergere
  4. da,este o povestea. A mea in lumea fara el, unde doar el exista...

    RăspundețiȘtergere