vineri, 23 septembrie 2011

zbor spre vesnicie

Pe drumul unde viata
c- un nume ma petrece
printre figuri de portelan
si -o lume atat de rece,
din toate eu imi i-au
un gust de tine
si acuma sa ma destram
cu timpul ce- a ramas
in zbor spre vesnicie.

In linistea cuprinsa
Plangand spre taina noptii
in glas de nebunie,
Trezit din visul sortii
intreaba cu durere
"de ce sa pleci acum?
ce mult eu te-am iubit
de as putea sa-ntorc
p- acelasi drum

O frunza ruginita
si viata mea e scrum
Cu pleoapele inchise
Acelasi vis nebun,
De as fi fost atunci
Raspuns in rugaminti
Din lacrimi-lei sfinti."

4 comentarii:

  1. Mi-ai amintit de masca pe care o porti . . .

    RăspundețiȘtergere
  2. pe care o port in lume... doar aici imi permit sa cred in vise

    RăspundețiȘtergere
  3. "Dar nu uita de cer, de lebede, de stele,
    Cu sufletul tău bun priveşte-le pe ele,
    Iar de va ninge iar cu sfârcuri de zăpadă,
    E toamnă, nu e iarnă, e ploaie, nu paradă."

    Scrieti foarte frumos, asa ca voi reveni cu cititul!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, ma simt onorata, ma simt ca si o lumanare in soare cand va citesc versurile .

    RăspundețiȘtergere